Biktar mig

Jag är en sån filur som endast får dåligt samvete när jag vet att djur blivit skadad bakom gärningen. Jag bjöd en underbar flicka på mat. En pizza med kött på och vid annat tillfälle en macka med kyckling i. Detta var för drygt 2 månader sedan och jag tänker på det fortfarande. Jag, Diza, har bidragit till köttindustrin, med ångest i hela hjärtat. Hur i helvete ska jag gottgöra detta? Jag frågar dig, du helige vän. Min älskade frälsare, mina läsare.

En idé är att jag får personen att äta veganskt 2 middagar för sina egna pengar. Inte det lättaste uppdraget när mina argumentationer spricker.

En annan idé är att be om pengarna tillbaka... Men det är ju fan dumt. Jävla dumma dumma Diza, jag är vilse...

Ah... Förlåt kycklingen Krister och lammet(?) Linus... :( ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0