Poff



Jag känner mig sådär lagomt snygg just nu. Eftersom att jag aldrig säger dom orden så kändes det rättvist mot mig själv att göra det någon gång.

Jag har varit djup, och jag har funderat. Lovar. Men jag får inte fram det jag vill ha sagt i ord. Fingrarna bara glider på tangenterna och orden blir till söndertuggade hubbabubba's. Om du förstår min metafor.

"Hon får inte vara för smal, allt förutom blond, gärna tatueringar/peircings och har en speciell stil." Så beskrev jag kortfattat min drömbrud tydligen. Inte för att jag alls bryr mig om utseendet, men kände mig kreativ för stunden. Så min fråga är VEM ÄR MED MIG?

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är alltid snygg <3

2011-04-27 @ 20:45:49
URL: http://kjaerleik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0