Hon som aldrig kanske fanns

Vem hade kunnat ana att det var du hela tiden? Ska jag låta livet gå vidare, och alltid ifrågasätta om jag tog rätt beslut den där gången, om det någonsin kommer en till som får mig att må som jag gjorde då? Hur kom vi till denna vridna verklighet där du och jag inte längre håller varandras händer? Kan det vara så att det bara var jag som såg vad som fanns i den där centimetern av luft mellan våra kroppar? Har jag hoppats på en illusion av oss, en bild som faktiskt aldrig går att måla? Kanske var det meningen, kanske ska det bara vara det. En dröm.


Kommentarer
Postat av: Julia

sv; Jag skulle fota lillgubbens buttcrack xD It was hilarious!

2011-08-17 @ 10:47:46
URL: http://kjaerleik.blogg.se/
Postat av: SILCHOO

the pillars of the earth !

!

!

2011-08-21 @ 12:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0