Coat of arms



yay, kom hem nyss och testade mina nya leksaker från konstnärsshopen! ...Eller, 3 av dom. (gissa vad höhö)

En svamp, 2 mjuka penslar, 2 kolpennor, flytande bläck med sån där dopp-penna, svart oljefärg, old photo svamp bläck sak och hårt papper i block. Nu är jag jävligt glad, men har startat 3 projekt nu utan att fått något av dem klar... Har spraymålat 4 kakelplattor som jag ska göra separata tavlor på, som hör ihop och grejer... Det är det nyaste uppdraget. Men fan vad det inte kommer gå. Har för mycket för mig! Varför, oo varför ska jag vara så upptagen..?

Det här är långt ifrån vad jag vill blogga om. Men har inte duschat i det där vattenfallet av ord på senaste tiden...

Kommentarer
Postat av: Albin

fucking amazing!

2011-06-13 @ 16:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0