Psychedelic Woman



Jag har varit människokär senaste dagarna. Jag känner att jag får mer utav att hålla folk nära än att stöta bort och bara vara allmänt jobbig som förr. Jag känner fortfarande att livet inte har någon mening, om man ser på livet på en wide screen HDTV. Varför vi blev "skapta" är enbart för att föröka oss, men varför ska vi göra det? Så att nästa generation ska föröka sig och så vidare. Jag står kvar vid den synen på livet, men någon säger till mig att jag ska göra det bästa av det som finns här och nu, trots.

Kommentarer
Postat av: Julia

sv; True, true..

2011-06-26 @ 14:36:28
URL: http://kjaerleik.blogg.se/
Postat av: Lena

Du - ska - vara - med - mig - och - vara - awesome - livet - ut.

That's a point... somehow.

2011-06-26 @ 22:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0