Rättar mig

Anonym om fu läsare:
jag har alltid trott att din anledning till att skriva denna blogg var att få ordning på dina egna tankar och känslor... jag kanske hade fel

Jag skriver i ett försök att få ordning på allt, ja, men hjälper gör det inte. Kaoset blir inte mindre för att jag delar mina tankar, jag läser det jag skriver och tänker sedan "Jävlar vad folk borde tycka jag är störd..." eller, "oj, nu kanske jag sa  för mycket" osv. Så ju längre tiden går, och då ingen kommenterar, ju mer tänker jag att jag kanske inte borde skriva av mig så att alla kan se, för vad händer ifall folk tänker saker? Jag intalar mig själv att jag inte bryr mig om sånt, att jag inte bryr mig vafan folk tycker om mig, men det gör jag. I hemlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0