Underground strip

Ligger under täcket och försöker hitta en mening med att sova. Har bara tagit några power naps senaste dygnen och är trött hela tiden men kan inte sova. Varför har man aldrig sömnpiller när man behöver dem? Varför ska det vara så jävla svårt för en underåring att få en ordentlig sömn?! Dricker alkoholfritt vin och hatar mig själv som inte klarade G-provet jag fick efter att ha fått IG på nationella. Jag är så jävla less på att matte inte fungerar med min hjärna, och sömnen gör det bara värre.



Så istället för att tänka lyssnar jag på någon gotisk/electro/rave/lounge-musik och tycker det är synd att jag inget annat dricker än alkoholfritt vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0