Någonting mer

Lek med tanken en stund, tanken att det kanske kommer lösa sig till slut. För vad skadar det att låtsas, för en stund, om den tanken råkar vara sann?



Nu börjar jakten igen, jakten efter att den där drömmen jag hade i natt kommer tillbaka. Visst är det så att drömmar kan vara så mycket bättre än verkligheten, men för mig är verkligheten lika overklig som drömmen. Eller kanske är drömmen lika verklig som allting annat, bara i en annan tappning?

Jag är extremt trött och vet inte riktigt vad jag vill förmedla. Jag vill mest bara få en start på den här bloggen, som är min censurerade värld, jag tror den här kommer bli mer "tänkvärd" än den andra, och den andra mer personlig/deppig och sånt. nä jag vet inte.

Ni ser väl skillnaden om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0