Orden från en tystad varelse

Detta är mitt utrymme och min chans att förmedla tankar. Somliga skriver dagbok, andra pratar med sin vän, sen finns det en Diza som censurerat skriver av sig på internet. Så ursäkta min ständigt uppdaterade blogg.



Ni som går på två ben, uppsträckta och naiva. Ni som deltar i meningslösa samtal och skrattar åt skämt som saknar poäng. Ni som lyssnar på musik istället för att höra naturens rena melodi och sminkar er vackra för åskådarnas nöje. Er vill jag inte erkänna mig vara av samma cellbildning, men i er skepnad är det lätt att gömma sig bakom. Jag tar del av era sett att uppföra sig på och era meningslösa liv. Men vad som bakom detta skinn gömmer sig vet inte ens jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0