Skriftliga avtryck

Jag har börjat på många noveller, böcker osv i mina dagar. Men denna här, min självbiografi, måste vara den stördaste någonsin. Svårt att tro att man kunnat vara med om så mycket vid 16 år och allt. Skulle kunna skriva hundra sidor om mig själv, vilket ha-ha är så roligt... Alla gillar ju att läsa om mig med. Oh god... Insåg just vilken idiotisk idé det här var.

Min nya grej är att vara ärlig om mina känslor förresten, ni kanske har märkt att jag blivit mer öppen. Jag tror på att det är sundare att acceptera saker som hänt, måenden som inträffar och att även kunna prata om det i en vanlig konversation. För ifall alla pratade öppet om hur de känner så skulle vi våga vara mer fri, mer oss själva, tänker jag.


Kommentarer
Postat av: Vasse ;D

Tycker du har helt rätt om att alla ska vara öppna.

Gillar det du skriver.

Fortsätt!

2011-05-17 @ 00:02:00
URL: http://vasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0