Sommarstank

Sitter och skriver mitt tal till svenskan, jag hade velat att vi fick samma uppgift fast skriftligt istället. Alla vet ändå att man kan prata svenska, derp, så visar man inte mer genom att utförligt skriva? Jag har nämnligen IG i det ämnet, även fast jag mycket väl vet att jag kan min svenska. (Blev att hålla tal om Sybil och jämföra med United States of Tara förresten)

Det är så mycket svårare att ta plats i gymnasiet, visa vad man går för, skryta lite för läraren. Åh, lärare, dem som inte ens vill ge ut konkreta betyg förän man svajar på gränsen till underkänd. Nej, jag är bara less. Jag har tydligen IG i bild med. BILD. Hej hej, roligt det här! Fick veta det idag, så här bara några veckor innan skolavslutningen. Jag hade inte gjort någon av mina självporträtt. Jag hade sagt till Maaaaud att jag har allvarliga problem med speglar och bilder på Diza, men det togs inte seriöst. Alls. Jävla Maud.

Får inget sommarlov direkt efter skolavslutningen heller, blir att börja jobba med rutten frukt. Jag vägrar säga fml för det låter som att jag tycker synd om mig själv, men fan ta mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jobba med rutten frukt?

Och hur kan du få IG i bild?! AAH

Jag fick G- i form : <

2011-05-24 @ 22:00:30
URL: http://kjaerleik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0