Hej livet, något nytt till mig idag?

Jag vaknar, äter, borstar tänderna, går till skolan, skrattar, suckar, går hem, äter, borstar tänderna, somnar. Jag är beroende av normaliteten, jag är kär i den dagliga rutinen. Struktur, innanför ramen ska allting vara, det är vad ni vill att jag ska tänka. Men för varje dag jag låter allting ske som det ska ske så blir kroppen äldre, sinnet slutnare, viljan längre bort. Jag måste göra något spontant, något för att få mig tillbaka på rätt spår. Ge mig ett smakprov på livet utan ramar.

Autechre – Kalpol Intro

Kommentarer
Postat av: Albin

Gör nåt så enkelt som att gå en lång bit på kvällen, det är ju en liten grej iaf

2011-11-06 @ 13:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0