Nästa generation

Nu välkomnar vi mina nya sköldpaddor till molnluffarnas lya. De får mina framtida barns namn istället för att mina faktiska barn får dem, då jag kom fram till att jag borde döpa barnen mina till något mer respektfullt. Så, i den lilla rutan längre ner till vänster ser vi hur sköldpaddan Mariana tar sig fram lite sekigare än lillebrorsan Lucifer, men eftersom Mariana för tillfället bara MÅSTE ha mat så spruttar hon iväg så fort du klickar på deras lilla ruta. Lucifer däremot tänker bara på att få i sig den där lilla gula godbiten före sin syster, då Lucifer är en väldigt jordnära liten sköldpadda och vet vad som behövs för att överleva. Mina sköldpaddor är lite speciella, de gillar att bli studsade runt sitt lilla akvarium med hjälp av din mus. Jag litar på att ni läsare kan mata och leka med Mariana och Lucifer när ni är och hälsar på.

Bra. God natt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0