The fool

Narren har allting framför sig, han går på orörd mark med enkelheten vid sin sida. Han har en själ som aldrig behöver mer än vad den redan håller i sin hand. Nyfikenheten om nuet är en stor del av vardagen, då narren inte kan tänka framåt eller bakåt, utan nöjer sig med livets spänning.

Jag testade ut några nya tuschpennor som inte alls var lika bra som jag trodde:


Så jag gav upp och målade sista bilden i akvarell:



Kramar på er!
Saknar allt och alla.
Men jag kan iallafall känna mig trygg här.

 


Kommentarer
Postat av: anna

svar: jaa jag har massa sådana där, vill du ha några? :) jag kan ta med på fredag

2012-03-25 @ 13:17:37
URL: http://elephantrebellion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0